موفقیت

راهکارهای موفقیت در زندگی

موفقیت

راهکارهای موفقیت در زندگی

تعطیلات

سلام  خواستم بگم من بالا خره رفتم ددر   

  

 

 خیلی خوش گذشت بهم در کنار خانوادم 

 

موزیک گوش دادم با صدای بلندخیلی باحال بود 

 

همه جا سرسبز  نسیم و بادیکه می وزید 

 

خدایا شکرت دوست دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام دوست جون ،اولا نسیم و باد یکه ،نسیم می وزید .دوما امیدوارنم همیشه بهت خوش بگذره.

نسیم یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

آرمین جون امیدوارم که همیشه خوش باشی در کنار همسر و خانواده ات

انشا... که از اون یهو یی ها هیچوقت برات پیش نیاد دوست دارم .و می دونم که تنها کسی نیستم که تو رو دوست داره .زودتر این غلط املاییتو هم درست کن .خانم دکتر .

ارمین یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ

salam wowwwwwww dost joonnn rast goftiiiiii ajab eshteb faheshiiiiiiiiii bood
tnx
hamchenin baraye u
lol

نسیمی جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام عزیزم پس چرا جدید نمی نویسی ؟منتظریم.ببین مشتریت شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد